Dit artikel is ook beschikbaar in:
App-instellingen

Bij instellingen vul je bij 1 eerst jouw klantnummer in.
Welke te vinden is in de mijn postnl omgeving.

Je klantcode vul je in vakje 2 in.
De klantcode is te vinden in de mijn postnl omgeving.
Klik eerst op naam -> mijn account in de rechterbovenhoek van mijn postnl-omgeving.



Vervolgens kun je onder module-instellingen op Afzenders en Retouradressen klikken.


De klantcode is dan te vinden onder het kopje algemeen.


Hierna kun je bij 3 een PostNL Api-Key invullen (klik hier voor informatie over het aanvragen van een API-key)

De volgende opties kun je gebruiken:

Fullfill orders automatisch
Wanneer deze optie aan staat wordt de track and trace code automatisch in Shopify gezet en wordt de order vervuld.

Klant E-mailadres meezenden naar PostNL
Wanneer deze optie aan staat wordt het e-mailadres mee gestuurd naar PostNL, waardoor de klant op de hoogte wordt gehouden van de status van zijn bestellingen.

Afzender gegevens
Deze optie kan je bet beste invullen. Als de afzender gegevens worden ingevuld, komt er een retour adres op het label te staan.

Was dit artikel behulpzaam ?
annuleren
Dank je wel !