This article is also available in:
App-instellingen



Bij de instellingen dient u eerst uw klantnummer(1) in te vullen.
Dit kunt u vinden in de mijn postnl omgeving.

het klantnummer(2) moet in het 2e vakje worden ingevuld.
De klantcode is ook te vinden in de mijn postnl omgeving.
Klik eerst op naam -> mijn account in de rechterbovenhoek van mijn postnl-omgeving.
Vervolgens moet u onder module-instellingen op Afzenders en Retouradressen klikken.


De klantcode is dan te vinden onder het kopje algemeen.


Vervolgens moet je een PostNL Api-Key(3) invullen(klik hier voor informatie over het aanvragen van een api-key)

Fullfill orders automatisch
Wanneer deze optie aan staat wordt de track and trace code automatisch in Shopify gezet en wordt de order gefullfilled.

Klant E-mailadres meezenden naar PostNL

Wanneer deze optie aan staat wordt het e-mailadres mee gestuurd naar PostNL, waardoor de klant op de hoogte wordt gehouden van de status van zijn bestellingen.

Afzender gegevens

als laatste moet u de afzender gegevens invullen zodat er een retour adres op het label komt te staan.

Was dit artikel behulpzaam ?
annuleren
Dank je wel !